במיוחד למתווכי הנדל“ן: איך למנף לטובתכם את גל המשקיעים החדש?

לאחרונה התעורר גל חדש של משקיעי נדל“ן בישראל, יש פיק בביקוש לנכסי נדל“ן ודירות להשקעה בכל הארץ. המתווכים והמתווכות שיעלו על הגל הזה יוכלו ליהנות משפע גדול יותר של עסקאות – יש כאן ממש הזדמנות לבסס תדמית שתלך אתכם שנים קדימה.

שיתוף:
OnMap06/06/2021

האתגר של מתווכים ומתווכות בימינו הוא ליצור תדמית מקצועית, בולטת ומבוססת בשוק. על מנת שזה יקרה לא מספיק רק להיות אנשי מקצוע מעולים, אלא גם לדעת איך לתקשר את המסר הזה עד הפרטים הקטנים – עכשיו יש לכם הזדמנות לעשות זאת.

אחת המיומנויות החזקות ביותר שיש לכם כאנשי תיווך נדל“ן היא היכולת לאסוף את כל הידע שצברתם על השוק ולהשתמש בו לטובת הלקוחות שלכם.

חלקם מגיעים מעט מבולבלים וחלקם יודעים בדיוק מה הם רוצים, אבל בשני המקרים הידע של המתווך הוא פרייסלס. אף אחד לא מכיר את המשחק טוב מכם.

מתווכים ומתווכות מעולים מוצאים תמיד איך לתת ערך מוסף ללקוחות שלהם. הם דואגים ללמוד ולהשקיע מעבר לידע השוטף שהם צריכים על מנת למכור בתים, ומתפתחים אישית ומקצועית על מנת לתת את המקסימום למי שרוכש מהם דירה. נשמע לכם מוכר? בדיוק, אתם במקום הנכון.

בכתבה הבאה נביא לכם את שלושת כללי הזהב – אלו שימצבו אתכם כמתווכים מקצועיים בדירות להשקעה שפשוט אין להם תחליף.

1. מצאו עבורם את דירות הפוטנציאל: נכסים מתחת למחיר השוק

משקיעים קודם כל רוצים להרוויח. אם הלקוח מחפש אפיק השקעה מעניין, כדאיות ההשקעה שלו תלויה בתשואה השנתית שיקבל עליה: כלומר ביחס בין מחיר הדירה לבין שכר הדירה שניתן לקבל עבורה.

במילים אחרות, המטרה היא למצוא עבורו דירה זולה שאפשר להניב ממנה שכר דירה גבוה ככל האפשר.

כמתווכים יש לכם הזדמנויות מעניינות ביותר בידיים, מגיעות אליכם דירות מכל הסוגים יחד עם סוגים שונים של מוכרים, לחוצים יותר ולחוצים פחות למכור.

אתם אלו שיודעים מתי אפשר לחלץ מחיר טוב יותר מהמוכר, אתם מכירים את הליקויים בדירה שאפשר לשחק עליהם במחיר, ולכם יש את הפוטנציאל האמתי להשיג דירה מעולה להשקעה עבור הקונה.

אם יש לכם דירה עם פוטנציאל גבוה אבל כרגע היא נראית שבורה לגמרי, וזה עוד במילים עדינות, תוכלו להשתמש בגלריה לפני – אחרי מדירות קודמות ולהראות ללקוח איך הדירה תיראה אחרי שיפוץ קוסמטי קל. חשוב לזכור שמראית עין משחקת תפקיד קריטי בקבלת החלטות, לא כל אחד מסוגל לראות את השינוי שאפשר לעשות במבנה.

היו אלה שמוצאים פניני רווח למשקיעים, עשו זאת שוב ושוב עד ששמכם יעלה בפורומים ובהמלצות באופן טבעי.

2. משקיעים מחפשים את הנתונים שאתם שולפים מתוך שינה

אם תחפשו בגוגל “דירה להשקעה“, תוכלו להבחין בעיקרון בולט שחוזר בכל המאמרים ואותו הדבר לגבי שיח בפורומים וקבוצות ברשת: ההמלצה הראשונה והחשובה ביותר שמופיעה בכל מדריך למשקיע בנדל“ן היא לחפש כמה שיותר מידע על האזור, כך הם אמורים לקבל החלטה אם נכון להם להשקיע שם.

מידע כמו נתוני עסקאות, מחירי קנייה ומכירה, חתך אוכלוסייה, תכניות בנייה עתידיות, גורמים סביבתיים לטובה ולרעה בשכונה, קרבה לתחבורה, קרבה למרכז העיר ונגישות הוא מידע קריטי עבור הלקוחות שלכם.

מתווכים בדרך כלל מתמקדים באזורים מסוימים ולכן אתם כבר מכירים את השטח, זה המגרש הביתי שלכם.

הכינו דו“ח אחד של נתונים מעניינים למשקיעים, הדפיסו אותו והביאו מראש לפגישה עם כל לקוח שמתעניין ברכישת דירה להשקעה. מעבר לאפקט המקצועיות, חווית הלקוח המטריפה ותחושת הביטחון שהוא קיבל מכם,

ברגע זה חסכתם לו חקירה די מייגעת של שעות ארוכות. גם אם הוא יחליט לבדוק בעצמו בכל מקרה (זה הדבר הנכון לעשות), הוא יעשה את זה מול הדגשים שאתם סיפקתם לו.
זה כוח אדיר, זו מקצועיות על אמת ברמה אחרת.

לא לשכוח לרענן את הנתונים בדו“ח פעם בחודש או יותר, בייחוד בתקופות עמוסות שינויים בשכונה או בעיר.

3. השלימו פערים אצל השכנים

אנשי המקצוע המשלימים לרכישת נכסי נדל“ן הם שמאים, יועצי משכנתא ועורכי דין. אם תדעו מעט על טיב המצב של הלקוח הפוטנציאלי שלכם בהיבט השמאי, ההיבט התכנוני וההיבט המשפטי, יש לכם מקפצה רצינית להעניק לו פרספקטיבה מקיפה ומקצועית יותר על הנכס.

יש כל מיני אפשרויות מימון, הקלות במיסוי ופרצות בחוק שאנשי המקצוע המשלימים יודעים לספר עליהם – בוודאי שאין צורך שתצטרפו לספסל לימודים שוב, אלא רק לדעת כמה כללי מפתח כלליים שיכולים להועיל ללקוח. רק בשיטוט קצר בפורומים של השקעות נדל“ן אפשר למצוא זהב טהור!

למשל, על האפשרות לקבל 75% מימון מהבנק כנגד דירה קיימת, קבלת הלוואה כנגד קרן השתלמות או על תקנות שמזכות ממס שבח.

כשמדובר בדירה להשקעה ולא למגורים יש מקום לדבר על מינוף – זה תחום שווה לחקור כדי לכוון את הלקוח לנכס טוב יותר ממה שהוא חשב שיכל להרשות לעצמו, או כדי לפתוח כיווני חשיבה נוספים.

לסיכום: היו חלק מההשקעה של הלקוח, רק בלי להתחלק איתו ברווחים. הם ירגישו את זה והתחושה הזו תיזכר יחד עם השם שלכם עוד שנים קדימה.

בונוס:

טיפ שיעזור להם להחליט, ולכם להעלות את אחוזי סגירת העסקאות!
שימו על השולחן 3 הצעות:

-הצעה 1: הצעה לדירה טובה שמתאימה בול לתקציב של הלקוח - האולטימטיבית.

-הצעה 2: מעט יותר גבוהה מהתקציב – עד 20%, נכס מעט מוצלח יותר אבל רק בפרטים קלים.

-הצעה 3: דירה שמתאימה לתקציב אבל שווה פחות מהדירה בהצעה הראשונה.

עם השיטה הזו באמת תוכלו לעזור להם להחליט, במיוחד אם זו ההשקעה הראשונה של הלקוח. כשבוחרים אופציה אחת מתוך 3 הצעות יש תחושה של מיצוי ומבחר, כשבוחרים אופציה אחת מתוך אחת יש תחושה שלא בדקנו מספיק, ושזו לא באמת בחירה.

שיטת 3 ההצעות נותנת ביטחון מסוים בהחלטה, והשילוב של 2 הצעות באותו תקציב כשאחת שווה יותר ואחת פחות, מבליטה את הדירה הראשונה כהחלטה נבונה וטובה.

צוות OnMap מאחלים לכם בהצלחה!

_____________________________________________________________

אנחנו מקווים שאהבת את הכתבה, התכנים שלנו נכתבים מתוך מחשבה על מה שמעניין אותך. נספר לך שיש לנו פלטפורמה ייחודית למתווכים, בה ניתן לפרסם מודעות נכסים בעמוד אישי שלך.
שווה להציץ, היא משדרגת עסקאות.

אפשר לקרוא פרטים נוספים ממש כאן> פרסום ליועצי נדל״ן