חשיבות משרדי התיווך בזמן הקורונה

קנייה או מכירת בית הינה התחייבות פיננסית משמעותית הכרוכה בתהליך ארוך ומורכב. ידוע לכולם, שלא קל לקנות או למכור בית לבד, אפילו בתנאי השוק הטובים ביותר, והיום פחות מתמיד בשל משבר הקורונה.

שיתוף:
OnMap14/12/2020

בתקופה רגישה זו כולנו חווים בדרך כזו או אחרת את הקושי בחיי היום יום מאז החלה מגיפת הקורונה. אנשים רבים נאלצו להקפיא עסקאות נדל“ן בשל הסגר בבתים והפחד להידבק מהמחלה, יש צורך להקפיד על הנהלים של משרד הבריאות ואין אפשרות להסתובב בחופשיות כמו בעבר.
יחד עם זאת, יש אנשים המוכרחים למכור או לקנות את ביתם גם בעת הזו ולכן זקוקים יותר מתמיד למתווך שיעשה זאת עבורם ויחסוך מהם דאגות נוספות.

על מנת בכל זאת להצליח לקיים עסקת נדל“ן בצורה נכונה ונוחה, כדאי מאד ואף מומלץ לקבל עזרה ממשרד תיווך מורשה ומוסמך. לא כל משרדי התיווך הינם מורשים וחלקם פחות מיומנים ומקצועיים ולכן חשוב מאד להיעזר רק במשרד תיווך מקצועי, בעל רישיון מוסמך ועם ניסיון עשיר מוכח.

על מנת להקל עליכם בעת הזו, ריכזנו עבורכם את כל הסיבות מדוע משרדי התיווך חשובים כל כך בתהליך רכישת נכס - ובמיוחד בתקופה הנוכחית.

1. נוחות ונגישות 

תפקידו של מתווך נדל“ן במשרד תיווך הוא להיות איש הקשר בין הקונים למוכרים ובכך לחסוך זמן יקר לשני הצדדים. למתווך יש גישה קלה לכל המאפיינים של הנכסים, הוא מכיר את כל הבירוקרטיה ויש לו הרבה ידע וניסיון. מתווך נדל“ן ימצא את הנכסים העומדים בקריטריונים שלנו ויצור קשר עם המוכר או הקונה. בנוסף, בשל מגיפת הקורונה, המתווך יחסוך מאתנו את אי הנעימות וידאג להעביר לצד השני את כל נהלי משרד הבריאות ויסביר כיצד צריך ניתן להגיע לדירה (עם מסיכה, שמירה על מרחק, השארת אורות דולקים בבית וכו’) ויקבע פגישה מסודרת לצפייה בנכס המבוקש.חשוב להוסיף שצוות משרד התיווך זמין לכל שיחה, ובכך אנו לא מפספסים קונים או מוכרים פוטנציאלים, מצב שיכל לקרות בקלות, לו היינו מנהלים את התהליך לבד. 

2. משא ומתן

את המשא ומתן על רכישת נכס רצוי שיבצע אדם מקצועי ומנוסה, כל שכן בעת הזו. אנחנו כל כך מוטרדים ודואגים בשל המצב הנוכחי ומתווך נדל“ן מנוסה יכול לסייע לנו רבות. הוא מכיר את כל טכניקות המכירות וניהול משא ומתן,בקיא בכל הקשור למרכיבי העסקה ויודע את התשובות לכל השאלות ולכן יכול לעשות זאת עבורנו בצורה הטובה ביותר. הוא יקיים משא ומתן ישיר מול הקונה או המוכר עם שקיפות מלאה תוך שמירה על האינטרסים של שני הצדדים. בנוסף, ביקורת לגבי נראות הדירה תתקבל בהבנה על ידי מתווך הנדל“ן שכבר בקיא בכל התהליך ויודע איך לנהל משא ומתן בצורה החכמה ביותר מבלי לפגוע באף צד.

3. חוזי רכישה

חוזה הרכישה נועד להגן עלינו ולהבטיח שנצליח לצאת מהעסקה גם אם לא מתקיימים תנאים מסוימים. לדוגמה, אם אנחנו מתכננים לקנות בית עם משכנתא, אך לא מצליחים לממן את אחד מתנאי המכירה ולא קיבלנו אישור למשכנתא, אנחנו עלולים לאבד את ההפקדה על הבית ויכולים להיתבע על ידי המוכר בגין אי מילוי סיום החוזה שלנו. מתווך נדל“ן מנוסה יכול ויודע להתמודד עם חוזים ותנאים על בסיס קבוע ויודע באילו תנאים יש להשתמש, מתי ניתן להסיר אותם בבטחה וכיצד להשתמש בחוזה על מנת להגן עלינו, בין אם אנחנו קונים או מוכרים נכס.

4. אמינות ושקיפות

משרד תיווך עם רישיון, מעסיק אנשי מקצוע מורשים שלא יכולים לרמות את הלקוחות, שכן יש לכך השלכות חמורות. לכן, כשאנחנו מקבלים שירות ממשרד תיווך מורשה, המתווך שלנו מחויב לשמור על מערכת יחסים אמינה ומקצועית. במילים אחרות, הוא מחויב בדיני הרישיון וכן לפעול לטובתנו. כל מכירה של נכס חשובה למשרד התיווך יותר מכל דבר אחר ולכן יעשה זאת על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצוננו המלא.

לסיכום

אם אתם מתכוונים לרכוש או למכור דירה בלי מתווך, כדאי שתחשבו על זה לפני שאתם מתחילים את התהליך. כדאי מאד להיעזר במשרד תיווך שיכול לסייע לכם המון בכל הנוגע לרכישת נכס כאשר התיווך שנעשה בין המוכר לקונה מתבצע בצורה היעילה והמקצועית ביותר ובמיוחד בעת הזו כשהנגישות מוגבלת.אתם מוזמנים ליצור קשר עם אחד ממשרדי התיווך הקרוב לאיזור מגוריכם. משרדי התיווך כאן ב OnMap הינם מורשים, מקצועיים, מנוסים וזמינים לענות על כל שאלה.