מוכר נכס? סיור וירטואלי זה השירות הנכון עבורך

מעמיד נכס למכירה? מעוניין להגיע אל הקונה הפוטנציאלי שלך במהירות ובקלות? דירות להשכרה? קבל את הטרנד העכשווי שזוכה לפופולאריות רבה בתחום הנדל"ן.

שיתוף:
OnMap12/04/2019

סיור ווירטואלי! כולנו הורגלנו לכך שאפשר לשבת בבית או להתרווח על הספה ולנהל את העולם דרך המקלדת. עורכים קניות,שולחים הזמנות, מבצעים תשלומים וסוקרים מגוון אתרים, חדשות ועוד.  

כיום מציעה המדיה פתרון מתקדם ביותר המאפשר לכם לצאת לסיורים ווירטואליים ממקום מושבכם בבית. וזה מהווה פתרון מעולה עבור מוכרי נכס. 

אז מה זה סיור תלת ממדי? 

רציתם פעם להזמין אולם? לסקור מבנה מסוים? האם חשבתם שעליכם לצאת לדרך ולהגיע למקום פיסית ואין ברירה אחרת? זהו שיש. כיום מהווה הסיור הווירטואלי פתרון נהדר עבור מקרים כאלו.  

ניתן לסייר במקום, לבדוק את השטח ולהסיק מסקנות על פי מראה העיניים. במידה וקונים
פוטנציאליים יכולים לסייר באופן ווירטואלי בנכס שלכם, וזה בהחלט נותן לכם יתרון משמעותי.  

כיוון שאדם אשר מעוניין לרכוש נכס לא באמת יכול לצאת כל יום להתרשם מנכסים, הוא לא מסוגל לצאת לנסיעות ברמה יומיומית כדי לבחון בתים ודירות. 

כאשר אתה מעלה את הנכס שלך ומאפשר לכל אחד לסייר בו באופן ווירטואלי אתה מעלה את הסיכויים שלך למכור את הנכס. אכן, סיור וירטואלי מהווה פתרון מעולה עבור פרסום נדל"ן. 

למה זה כדאי? 

כאשר הנך מעוניין למכור נכס אתה ניצב בפני אתגר. לא פעם תהליך המכירה עשוי להיות מורכב וממושך. כאשר כל מתעניין ששוקל לרכוש את הנכס רוצה כמובן לראות אותו ולבחון אותו לעומק.  

אנשים חושבים פעמיים לפני שהם יוצאים לדרך ולא פעם שלב זה הופך לרועץ. במיוחד אם הנכס ממוקם באזור צדדי או מרוחק וקונים פוטנציאליים נרתעים מלצאת לדרך. 

כאשר אתם מאפשרים להם לערוך בנכס סיור וירטואלי אתם בעצם מקרבים להם את הסיור בדירה שלכם ומאפשרים להם לסקור את כל הפינות בדירה בעוד שהם נמצאים בביתם. 

ההתרשמות שלהם בסיור בהחלט עשויה להוביל אותם לקבלת החלטה. 

זמינות מלאה 

כמו כן חשוב לציין כי בעוד שביקור פיסי חשוב לתאם מראש, ולמצוא את הזמן בו שני הצדדים יכולים להיפגש בנכס, הרי כאשר מדובר על סיור וירטואלי הקונה הפוטנציאלי יכול לערוך את הסיור בכל עת ובכל שעה בלי להיות תלוי בכם וגם בלי מפתחות.  

הוא נכנס דרך האינטרנט לסיור שלכם ובוחן את הנכס על כל פינותיו. אתם חופשיים לנהל את החיים שלכם בלי להיות תלויים בנכס ובצורך לפתוח אותו שוב ושוב בפני מתעניינים.  

החיים שלכם ממשיכים חרף העובדה שאתם מעוניינים למכור נכס. ואילו קונים או שוכרים פוטנציאליים יכולים לסייר בדירה בכל עת, לבדוק אותה ולעיין בפינות השונות של הנכס.  

אתם רק צריכים לדאוג שהנכס יוצג בצורה מחמיאה ואז הסיור הזה בהחלט יעשה עבורכם את העבודה. 

אתם יושבים בעבודה, יוצאים לקניות או מבלים עם המשפחה, ומתעניינים בנתיים מסיירים בנכס שלכם ובוחנים את כדאיות העסקה עבורם. 

הדגשת המעלות 

סיור ווירטואלי מקצועי חותר להציג את הנכס בצורה מחמיאה וטובה. הוא יציג את המקומות היותר יפים בו, יאפשר למסייר לראות את המעלות של הנכס.  

אמנם הסיור נועד להיות אמין ולהציג את הנכס כולו, אך כאשר הצילום מתבצע בצורה מקצועית המעלות בולטות יותר ואילו החסרונות ניכרים פחות. 

באופן זה המסיירים מקבלים רושם טוב יותר על הנכס, התרשמות שמשפיעה כמובן על קבלת ההחלטות שלהם.  

הם רואים את המרחב ואת החלקים היפים, מצליחים להתרשם מהשטח ומהעיצוב של הנכס ומתרשמים לטובה. 

כמה זמן לוקח לצלם נכס? 

תהליך הצילום אינו ממושך. אם כי הוא משתנה בהתחשב בנתוני השטח. בהתאם לגודל הנכס, לתנאי התאורה בו ולנתונים נוספים שמשפיעים על מורכבות הצילום. 

אבל באופן כללי ניתן לומר כי מהרגע בו החלטתם להזמין שירותי צילום לא יעבור זמן רב עד שהנכס שלכם יוצג וקונים פוטנציאליים יוכלו לסייר בו.  

הסיור הווירטואלי יאוחסן בענן וכל מתעניין יוכל לסקור אותו. צלם מקצועי מטעם החברה יגיע אל הנכס עם ציוד צילום מקצועי על מנת לצלם את השטח ולערוך באמצעות התמונות את הסיור הווירטואלי הרצוי. 

OnMap לסיור ווירטואלי בנכס שלכם

אם אתם מציעים דירות למכירה וחשוב לכם להגדיל את החשיפה לדירות, אם אתם
מחפשים דרך לייעל את תהליך המכירה או ההשכרה – יתכן וסיורים וירטואליים יספקו לכם
פתרון נהדר.  

לוח נדל״ן OnMap מציעה לכם חבילות משתלמות וכדאיות במיוחד.
דרכנו תוכלו לערוך את הצילומים ולהעלות לרשת סיור וירטואלי מקצועי ואיכותי שיסייע
לכם למכור את הנכס! אל תישארו מאחור – הזמינו עוד היום צילום מקצועי ובקרוב ממש
תמכרו את הנכס שלכם!