טיפ עליז למתווך שיעיז

מתווכים? משום שהרוב המוחלט של מחפשי הדירות נעזרים באינטרנט, הבאנו לכם כמה טיפים ורעיונות, שיעזרו לכם לשפר את נוכחותכם באינטרנט ולשמור על הרלוונטיות שלכם.

שיתוף:
סמדר ארדיטי08/10/2017

האינטרנט הפך ללוח נדל"ן ענקי, כלי מרכזי עבור אלה המעוניינים לקנות דירה, להשכיר דירה ולהשקיע בנדל"ן.

כך, אתם, המתווכים, תשמרו על ההצלחה שלכם בעידן של מידע חופשי ושפע של דירות להשכרה ודירות למכירה באינטרנט:

  • הצטרפו לOnMap - כי OnMap הוא ה-Google של הנדל"ן. כל מי שיחפש נכסים באמצעות האינטרנט יטייל בו. במילים אחרות, כדאי לכם להופיע בOnMap כדי שלקוחות פוטנציאליים יגלו אתכם! ב-OnMap יהיה לכם עמוד משלכם שיכלול מידע על העסק שלכם ועל הנכסים שאתם מציעים.
  • אתר משלכם - אתר הוא כמו רושם ראשוני! עשו לכם אתר אינפורמטיבי, נעים לעין וקל לניווט! הקפידו על מבנה ועיצוב שמאפשרים שיטוט קל ואינטואיטיבי באתר. 
  • אתר שימושי - תתנו למחפשי הנכסים את כל מה המידע שהם צריכים, על העסק שלכם ועל האזור בו אתם מתמחים. כדי שתהיה להם סיבה טובה לשוטט באתר שלכם וכדי שלא יצטרכו לחפש מידע על האזור שמעניין אותם במקום אחר, אפשרו באתר שלכם גישה לGoogle maps, בו יוכלו הגולשים להציץ על האזור שמעניין אותם באמצעות הפונקציה של ה-Street view. מומלץ גם שתפרטו על יתרונות האזור.
  • כדי שיגיעו לאתר שלכם בקלות - כדי שלקוחות פוטנציאליים שמחפשים בגוגל מידע יגיעו דווקא אליכם, הקפידו לכלול בעמוד הבית שלכם מילות מפתח כמו עיר, שכונה, אזור, "חיפוש דירה" וכולי. המילים האלו יובילו את מחפשי הנכסים אליכם כמו קשת בענן אל שק הזהב (סתם, בצורה יעילה הרבה יותר).
  • אתר למובייל - שימו לב, אתר למובייל חשוב לא פחות ולמעשה אף יותר. הקפידו שהאתר שלכם יהיה מובייל פרנדלי. 
  • צעד אחד קדימה - אפליקציה! עשו לכם אפלקיציה למובייל, שתכלול בה גם את תצוגת הנכסים שאתם מתווכים ומידע על כל נכס.
  • פרטי קשר נגישים מאוד- הקפידו לפרסם בכל עמוד באתר שלכם את פרטי הקשר שלכם. במילים אחרות: עשו את זה קל עבור לקוח למצוא אתכם. כמו כן, בנו עמוד "צור קשר" והקדישו לו מקום של כבוד באתר - גם הוא צריך לבלוט לעין של הגולש באתר.
  • פרטי קשר נגישים מאוד מאוד - הנה לכם רעיון: אם כבר השקעתם באתר מתוחכם וחכם, למה שלא תאפשרו ללקוחות פוטנציאליים לקבוע אתכם פגישה דרך האתר? באמצעות יישום של לוח שנה אינטראקטיבי, שמתעדכן, בו יוכלו הלקוחות לסמן את המועד והשעה בה הם מעוניינים להפגש, תחסכו מעצמכם ומלקוחותיכם את שיחות הטלפון וה"אני אחזור אלייך". חוץ מזה, אם יש איזה מחסום פסיכולוגי שמעכב לקוח פוטנציאלי לעשות את שיחת הטלפון, אולי קליק פשוט על לוח שנה באינטרנט יקל עליו.
  • עמוד לכל אזור - עשו לכם עמודים באתר שמוקדשים לאזורים בהם יש לכם נכסים לתיווך. הראו ללקוחותיכם את הפוטנציאל של האזור באמצעות תמונות יפות של נכסים ברמה גבוהה ושל יופייה של השכונה. תנו להם סיבה טובה לחפש דווקא באזור הזה. אתם יכולים גם לרשום מידע על היתרונות של האזור (אם זה קרבה לאוניברסיטה, אם זה אזור שקט וכו').
  • תמונה שווה אלף מילים ולקוח נוסף - התמונות של הנכסים הן גורם מכריע בהתעניינותו של לקוח פוטנציאלי. אתם חייבים לשים תמונות ברמה גבוהה מאוד. כדאי אפילו לשכור צלם שיצלם את הנכסים שלכם עבורכם. זה שווה את זה.
  • חפשו בשוליים - כשהתחרות גדולה, דרך נוספת להתבלט היא ליצור מעגל לקוחות בעלי מכנה משותף: משפחות, אוהבי חיות, עולים חדשים וכל קבוצה שיש לה נטייה לקהילתיות מסוימת. כך תוכלו להפוך למפורסמים בתוך קהילה מסוימת ובעלי ידע רלוונטי לנכסים שעונים על צרכיה. 
  • סרטון תדמית - שימו סרטון קצר עם אלמנטים ויזואליים יפים, אינפורמטיבי או הומוריסטי, על תיווך בכלל או על עסק התיווך שלכם בפרט. הכניסו פן אישי - את הסיפור שלכם. זה יעזור לנטרל התנגדות לא מוצדקת מצד הלקוח לרעיון של תיווך.
  • למתקדמים - סיורי 360 וירטואליים של נכסים - מעבר לזה שתצטיירו כמקצועיים יותר מהמתחרים ורציניים להפליא, זו עוד דרך לגרום ללקוחות פוטנציאליים לגלות את הנכס ולהביע בו עניין.
  • רשתות חברתיות - מאסט. פתחו לכם עמוד עסקי בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין ובאינסטגרם. תוכלו לעלות לעמודים הללו מידע על נכסים שאתם מתווכים, פרטי קשר, פידבקים מלקוחות מרוצים ותמונות.
  • קידום ממומן ברשתות החברתיות- אל תרתעו ממודעות בתשלום באינטרנט. מודעות מקודמות בפייסבוק הן כלי נהדר להגדלת התפוצה שלכם.
  • שיווק באימייל - תקשרו עם לקוחותיכם במייל. אפשרו ללקוחות פוטנציאליים להשאיר את כתובת המייל שלהם באתר שלכם. הרבה פעמים לאנשים אין סבלנות לדבר בטלפון. את המייל הם יכולים לפתוח מתי שנוח להם וכשהם במצב הרוח הנכון. תוכלו לשלוח ללקוחותיכם במייל מידע על נכסים, שרלוונטיים למה שהם מחפשים. עם זאת, כמובן, עליכם גם להיות זמינים עבור אלה שמעדיפים תקשורת טלפונית.
  • שיווק לא חייב להיות אגרסיבי - ידע זה כח! למעשה, אל תחששו אם אינכם "כרישי מחירות". גם ידע מותיר רושם ומושך לקוחות. תוכלו לפרסם טורים באתר, במגזינים מקומיים ולעלות פוסטים אינפורמטיביים לפייסבוק. תוכלו להרשים עם מידע סטטיסטי על האזור בו אתם מתמקדים.
  • תמריצים - תנו ללקוחותיכם סיבה טובה להמליץ עליכם לחבריהם ולהביא לכך שיהיו לכם לקוחות נוספים. כמובן שאופי התמריץ תלוי ביכולות שלכם ובלקוח שתרצו לפנק: החל מכרטיס להופעה או שובר זוגי למסעדה ועד אחוזים מהעסקה.
  • הלקוחות שלכם מרוצים? אל תסתירו את זה! לאחר שלקוח שלכם חתם חוזה על דירה, בקשו ממנו לכתוב כמה מילים יפות. שימו את חוות הדעת של לקוחותיכם באתר הבית שלכם ומדי פעם גם פרסמו אותן ברשתות החברתיות.
  • אל תשמרו על דיסטאנס - שמרו על קשר, גם אחרי שנחתמה העסקה. ככה תיבנה מערכת יחסים טובה. שילחו שנה טובה וחג שמח, מה אכפת לכם? מעבר לזה שזה נחמד, זה יכול להביא לכך שהם יזכרו אתכם גם בעוד עשר שנים, וכשהחברים שלהם פתאום יחפשו בית, הם ידעו כבר על מי להמליץ.

רוצה לפרסם נכסים באתר OnMap? נשמח לשתף איתך פעולה! תוכל ליצור איתנו קשר.

undefined� 

לחיפוש דירה למכירה ולהשכירה, לחצו כאן .