למה כדאי לעבוד עם חברת תיווך

אתם יכולים למכור את הנכס שלכם לבד באמצעות פרסום השכרת דירה ואולי יש לכם באמת את כל הסיבות לכך, אך לעיתים בכל זאת נרצה להסתייע בחברת תיווך ולכך הרבה מאוד יתרונות.

שיתוף:
OnMap20/03/2019

אתם יכולים למכור את הנכס שלכם לבד באמצעות פרסום השכרת דירה ואולי יש לכם באמת את כל הסיבות לכך, אך לעיתים בכל זאת נרצה להסתייע בחברת תיווך ולכך הרבה מאוד יתרונות. מדובר במשימה שהיא חשובה ומשמעותית לעתיד ולכן כדאי לעשות אותה במלוא האחריות ובעיקר עם הרבה הבנה בתחום. חברת תיווך תספק לכם את המומחיות והמקצוענות ותבטיח לכם מכירה של הנכס שלכם בעסקה הטובה ביותר שתוכלו לצאת אתה ובמהירות הבזק. 

באמצעות כל הידע, הניסיון וכל אותם קשרים שיש לחברה שפיתחה עם הזמן היא תצליח להגיע עבורכם לעסקה הכי טובה שניתן, היא תשב יחד אתכם ותבין את כל הרצונות והצרכים שלכם, תקשיב ותיישם וכך תבנה למעשה תכנית שיווקית שמתאימה לכם בדיוק. תוכלו להבין דרכה את כל עניין המיסוי שהוא חלק מתהליך מכירה של נכס, תבצעו יחד מס נכון, תבנו אסטרטגיית פרסום נדלן מדויקת, והיא תנהל את כל המשא ומתן עבורכם בלי שתצטרכו להתעסק בכל זה. חברת תיווך תוביל אתכם בבטיחות ובזהירות לעסקה המשתלמת ביותר ותהייה לצדכם לאורך כל הדרך.

כיצד לאתר את היועץ נדל"ן הטוב ביותר ?

להלן מספר פרמטרים חשובים שיש להכיר בטרם תחפשו יועץ נדל"ן מקצועי שיצליח להוביל אתכם בדרך לעסקה בטוחה ומשתלמת.

  • רישיון תיווך במקרקעין – חשוב שכבר בשלב הראשוני תוודאו שאכן יש למתווך רישיון לתיווך במקרקעין בר תוקף. מומלץ לבקש לראות תעודה בתחום התיווך שהיא רשמית. כמו כן, חשוב שתהיה לו גם תעודה רשמית מטעם משרד המשפטים.
  • השכלה מקצועית – אחד הפרמטרים החשובים בבחירה של יועץ נדל"ן מקצועי, תהיה רמת ההשכלה שרכש בענף הנדל"ן ובתחום ההתמחות שלו. חשוב שהאדם מולכם יהיה ישר וכן ותוכלו לקבל ממנו את הייעוץ הכי מקצועי שיש ולא חלילה שיוליכו אתכם שולל. 
  • ניסיון והרבה! – חשוב לבחור יועץ נדל"ן שיש לו הרבה מאוד ניסיון, הוא מכיר את התחום ואת כל הנדל"ן שיש היום בארץ ויידע להוביל אתכם בבטחה להחלטה נכונה ואטרקטיבית במיוחד לפי הצרכים והשיקולים שלכם. חשוב שיועץ נדל"ן גם יכיר את אופי ואת כל סוג ההצעות שקיימות בלוח השכרת דירות, שיכיר את מירב הנכסים שמוצעים למכירה, לרבות באזורים שלכם. במקרה שתרצו למכור את הנכס שלכם, יועץ נדל"ן ידע להבליט את הנכס שלכם על פני כל אחד אחר, להבליט בעיקר את היתרונות שלו כדי שתמכרו אותו במחיר הכי מקסימלי שניתן ובמהירות האפשרית לפני כל נכס אחר שמוצע באזורכם.
  • פרסום נדלן – היום ניתן לפרסם נדלן בכל מקום ויש גם לוח פרסום נדלן חינם באינטרנט, אז יש כאלה שישאלו למה לי יועץ נדל"ן, אל תתפתו לעשות את הדברים לבדכם, גם אם אתם נתקלים במודעות כאלה ואחרות, תמיד תתייעצו עם היועץ שלכם לגביהן, הוא כבר ידע לבדוק את אמינותה של כל מודעה. 
  • זמינות – חשוב ביותר שיועץ נדל"ן יהיה זמין וקשוב אליכם, אדם שמסוגל לעניין קונים ולייצר פתרונות קלים וזמינים לכל מתעניין. יועץ נדל"ן טוב ואחראי יעניק בכל זמן שתרצו תמונה מציאותית ועדכנית של שוק הנדל"ן ומצבו העכשווי. הוא גם יעדכן בכל רגע מה מומלץ וכדאי כדי להגיע לעסקה המשתלמת ביותר. יועץ נדל"ן מקצועי חייב להקשיב ללקוחות שלו ולהיות זמין בכל רגע שיש לקוח פוטנציאלי מתעניין, כדי לא לפספס שום עסקה פוטנציאלית.
  • זיקה – יועץ נדל"ן מקצועי יהיה אדם שנעים לשוחח אתו ויקדיש לכם מזמנו, הוא ידאג לפני הכל לאינטרסים שלכם, ידריך וילווה אתכם בכל מענה ודרישה ותמיד ידע לתת תשובות בתחומו. גם הקשר עמו צריך להיות נעים, חשוב שהוא יאהב את תחומו כי רק כך יעשה את עבודתו נאמנה. 
  • כנות ואמינות – כמו אצל כל איש מקצוע שנרצה שיהיו בו תכונות אלה, גם אצל יועץ נדל"ן חשוב שנרגיש את הכנות שלו, שלא יאמר דברים שאין להם שחר וחשוב שדבריו יהיו תמיד מבוססים על המציאות הקיימת. יועץ נדל"ן חכם יוכיח לכם את הערך האמתי של הנכס שלכם, ויגדיר לכם את כל מנעד האפשרויות למיצוי הפוטנציאל שגלום בנכס באמצעות שיטות כאלו ואחרות.